lördag 14 november 2009

Idag är jag glad...

Har en massa positiva saker som händer just nu :)
Igår fick vi veta att vi får nycklarna till vår nya lya, redan på Måndag (senast på Tis). Och givetvis fick denna nyhet mig att åka till IKEA idag. Det var jag, min mamma och ca 1 milj andra människor. Vi fick t o m köa för en p-plats. Och för att inte tala om hur mycket folk det var i varuhuset.Kön till kassan var hur lång som helst...
Fick ändå med mig en hel saker hem.Ett x-antal 1000-lappar försvann på mycket kort tid. Det blev bl a skrivbord, laptop-bord, flera lampor, krukor, blommor, värmeljus (300st), handdukar, svart servis (måste köpa ett set till) m m...
Och nästa vecka blir det minst 1 tur till :)
Har också fått nys om en köks-kampanj (på IKEA) som ger 20- eller 25% på ett köp, i början på Dec. Måste ta reda på lite mer exakt fakta om detta bara...

Och i Torsdags var det vägning på Viktväktarna...
-1.9 Kg!!! Så totalt:-7.7 Kg!!!

OCH så är det helg :) Bara en så´n sak!

Nu ska jag fortsätta att mysa med familjen en stund till...

Ta hand om Er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar