söndag 8 november 2009

Ångest...

Då var det dags att bestämma sig för vaccineringen mot svininfluensan.
Jag velar fram och tillbaka. Och dessutom blev det ju inte bättre när även barn under 3 år skulle få vaccin. Min man har inte tagit reda på så mycket fakta, som en annan. Har ju mest hört negativa saker om det,förstås. Men vem ska man lyssna och tro på???
Just nu lutar det åt att vi inte ska ta sprutan i vår familj.
Men 3 dagar återstår av velandet. Sen vill skolan ha besked.
ALLA eller INGEN!

Nog om svinet...Eller ja, över till ett annat gris-ämne :D

Viktväktarna, ett ständigt samtalsämne...
Hur går det där, kan man ju undra? Jo,tack! Hade 0.2 kg kvar till min andra guldstjärna. Och jag hade gått ner...0.0kg! Toppen!*ironisk*
En guldstjärna får man för varje 3kg man går ner.
Men nya friska tag på torsdag. Är säker på att jag har gått ner minst 1kg tills dess.
GULP, sa jag för mycket nu?
Mitt mål är iaf ett par schyssta jeans till våren, och ev ett dopp i det blå under semestern...Det grejar jag!

GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar