torsdag 15 oktober 2009

Mycket trevlig morgon...

Då var den obligatoriska invägningen på torsdagar avklarad...

-0.4 kg! Totalt: -4.0 kg/4v.

Jag är nöjd!!!

Jag tror inte på någon annan metod än Viktväktarnas.
Den första veckan hade jag sprängande huvudvärk, var på dåligt humör m m. Mina POINTS räckte lixom aldrig längre än till eftermiddagen :(
Men nu är det tvärtom. På kvällarna sitter jag med allt från 5-10 POINTS kvar.
Inte heller bra. Eftersom man bara får spara max 4/dag.
Och så var det där med vattnet. Helst 2L/dag. Jag säger max 1L. Det är jättesvårt att få i sig hur mycket som helst. Men har kommit på att om man kanske skulle fylla en kanna varje dag, som måste vara tom på kvällen. Då har man mer koll på det...
Ja,ja nog om vikten!

Nu är ju alla härliga serier igång på tv:
Desperate Housewives, Grey´s anatomy, CSI m fl...

Svårt att hålla koll på alla, men jag anstränger mig hårt ;) Min kära man är ju inte alltid så glad, men ibland visas det en snutt sport också :D

Fick ett trevligt litet paket på Posten igår. Det innehöll bl a några söta bodysuits fr Ida.T till lilla tjejen här hemma. Hon sa inte så mycket, men mamma blev ju glad iaf ;)

Nä, nu är det dags för lite aktiviteter igen....


Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar