söndag 11 oktober 2009

Ännu en dag på jobbet...

Åh, vad skönt det är att sätta sig ner en stund efter jobbet :D
Träffade en hel del härligt, hormonrubbade gravida kvinnor/tjejer. Och varje gång funderar jag hur ni män står ut med oss "ufon". Vi pratar ju helt olika språk :D

Det är ju så kul att jobba! Man uppskattar också mamma-ledigheten på ett annat sätt då...
Och så är det ju som sagt viktigt att hålla koll på alla nyheter.
Både nyttigt och dyrt!
(Har nog glömt att berätta om den nya vagnen jag beställt för min kära man)
En BRIO Spin = Nr 5 i ordningen för min lilla E. Jag brukar säga att, för att jag skall bli bättre i mitt arbete så måste ju jag ha erfarenhet av produkterna vi säljer. Jag vet inte riktigt om han går på det. Men jag brukar att få min vilja igenom.

Jag och den stora godispåsen som blev kvar igår efter barnen, stirrar på varandra. Och jag vinner idag igen :D
Jag intalar mig själv att inte ens titta i den, med risk för ett återfall...
Är ju inne i V.4 med VV och lyckats tappa 3,6kg. Har en bit kvar tills jag och vågen är överens, så nu kan jag ju bara inte börja fuska.
På torsdag är det vägning som gäller. Vill ju lixom inte betala, och sedan ha gått upp i vikt. Neeej, det vill jag inte! Ska inte! Kommer inte!

Ska nog ta en titt på vad IKEA har att erbjuda mig. Nu när lill-skruttan sover, och de andra är på hockey-träning. Dags att öppna den heliga sidan!!!

Kramisar







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar