onsdag 19 januari 2011

VINN CLINIDERM GÅVOPAKET VÄRD:200:-!


Tävlingen går till så här:
1. Svara på de 3 nedanstående frågorna, genom att maila de rätta svaren till:
2. Lämna en motivering varför just du ska vinna i "kommentar-fältet" på blogg-sidan: http://www.maarit.81.blogspot.com/.
3. 4st vinnare publiceras på bloggen den 1/2.

PSST, gå in på http://www.cliniderm.se/, där får du lite hjälp med svaren :)

TÄVLINGSFRÅGA NR 1:

Cliniderm är särskillt anpassad pga klimatet för kvinnor i:
A:Norden
B:Asien
C:Sydamerika

TÄVLINGSFRÅGA NR 2:
Cliniderms Ultra Soft Cleansing Milk passar bäst för följande hudtyp/er?
A:Fet hy
B:Normal/Torr
C:Blandad

TÄVLINGSFRÅGA NR 3:
Hur många olika återfuktande produkter finns i Cliniderms serie för kvinnor?
A:3
B:6
C:5

LYCKA TILL ;)

3 kommentarer:

  1. Jag borde vinna eftersom jag har väldigt torr och känslig hy. :)

    SvaraRadera
  2. Jag har mailat dig nyss :)

    Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

    Mvh//Malin

    SvaraRadera
  3. Jag har torr hud så därför tycker jag att det skulle vara roligt att få möjlighet att prova dessa produkter. Tycker också att det skulle vara bra att någon i ett annat nordiskt land också har chansen att prova dessa =)

    Mvh/Mirva

    SvaraRadera