fredag 23 april 2010

*SKÄMS*



HOPPSAN...
Det var ju ett bra tag sen man bloggade.Därav rubriken :(
Det har hänt såå himla mycket i våra liv. Både positiva saker, men mest negativa... Och dagarna bara ångar på.
Kanske ska försöka att ta nya tag i bloggandet. Det är ju ändå väldigt skönt att få "skriva av sig" ibland. Och visa upp, enligt min mening, bra köp :)
Dagens (eller egentligen gårdagens köp) finner ni upptill, eller ja nånstans i detta inlägg. Har ju fortfarande inte fått bukt på hur allt funkar. Bild 1:Baseball-jacka (med ett stort H på ena bröstet) fr Gina Tricot . Rock By Sweden örhängen fr www.jarlhammar.se som matchar min fina ring och halsband...

Ikväll är det i alla fall dags för lite hårdrock. Min kära bror spelar i ett band som kallar sig för Griffen- www.myspace.com/griffentheband De spelar skön 80-tals hårdrock. RIKTIGT BRA faktist! Tycker t o m jag som är en riktig r´n´b brutta ;) Det är release-party på Harry´s här i Tuna för deras nya platta Life-A way to die.
Jag har bestämt mig för att vara chaffis, då min fot har drabbats av "ros". Äter alltså antibiotika sen 1 vecka tillbax. Och har fortfarande svinont, och är väldigt svullen. Så det blir intressant att se hur länge man orkar stå i ett par högklackade skor??? Och nej,till Er som undrar varför jag inte kan ha ett par mer bekväma skor...så funkar det inte så ;) Jag säger bara:- Vill man vara fin, får man lida pin!


PLIKTEN KALLAR:::BYE!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar